Hallowaaaa!
Blog ni masih baru
dan masih dalam pembikinan.

Sudi-sudilah datang selalu, ok.
Pis!

Tuesday, September 7, 2010

Ramadhan Yang Mulia....

Ditulis oleh nadz
Assalamualaikum,
Hehehe..27 hari telah berlalu...raya kian menjelma..  seperti yang di plan ..aku, nasy, yanti n zila nak buka puasa kat umah aku...hehehe...sempat lagi aku ajak fiza temankan aku p Pasaraya Hapipah...Thanksss fiza.. Fiza ingat aku nak beli sikit ja, terkejut dia tengok aku beli sotong, ikan, agar-agar , sayur n macam2 lagi..hihihihi...
Aku pun tak tau nak masak apa untuk juadah berbuka ptg..tapi kawan2 yg best tlg aku masak....sedap.....masak sendiri tau... Lepas waktu pejabat, aku n zila terus balik umah aku, nash n yanti menyusul kemudian, kami pun memulakan menu pertama iaitu sotong masak sedap...menu kedua, sambal udang , sayur campur dan spagetti.... air sirap n air oren... tak lupa juga menu tambahan iaitu puding laici buatan Nash


mlm tu, hujan turun ..kami makan dengan kenyangnya.. bestnya, lepas makan, anak-anak dara yang rajin ni mengemas dapur..
Lepas sembahyang maghrib, cik-cik adek ni pun bersurai n aku pun terlena terus... sampai la pukul 2 pg, aku terjaga.. Try msg azly, tup tup dia call, lepas bergayut dengan dia, aku tak rasa ngantuk pun, huhuhuhuhu. cam ner ni??..
sedar tak sedar dah subuh, aku tetus bersiap2 utk p keja..barang-barang yang nak balik kampung, aku dah kemas, da siap masuk lam bonet keta...erm.... Alhamdulillah sebab sekali lagi dapat berbuka ngan kawan-kawan n Thanks la kat Ziela, nash n yanti sbb sudi temankan aku bebuka hari tu...i really miss the way we celebrate Ramadhan...hehehe..


1 comments:

FiDa on September 13, 2010 at 7:23 PM said...

wow....sedapnya...cm rugi ja xjoin.... huhu.... tp akibat nk jmpa orng trsayang nk balik awal2... hehhee.... nash,yanti, fiza, zila jgn trkzut tgk umah.....

Post a Comment

 

aZlyNaDya Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei