Hallowaaaa!
Blog ni masih baru
dan masih dalam pembikinan.

Sudi-sudilah datang selalu, ok.
Pis!

Monday, December 20, 2010

cUti Cuti

Ditulis oleh nadz
            Cuti sekolah dah tinggai berapa hari sahaja..... syoknya depa cuti sekolah.. aku gak yg tak cuti-cuti. Tapi walaupun tak cuti, aku sempat gak p makan kenduri-kendara rumah kawan-kawan n sedara mara. Seronok tau p kenduri-kenduri ni.. Dapat la kita kenai jumpa kawan-kawan lama n kenai sedara-mara yang jauh dan dekat.. Time tu la semua sedara-mara berkumpul...
     Antara kenduri-kenduri yang aku p ialah kenduri rosYanty , kenduri kak Maiza..kenduri bella, kenduri nuraisya...tu belum campur kenduri bersunat n kenduri aqiqah lagi...hihihi.. 
     Kenduri yanti n kak maiza pada hari yg sama, aku together wif syitah,along, fidah n kak ros p bersama2 makan kenduri...lauk sedap...balik lena jaaa...hihihi..
     Kenduri Bella, aku p ngan ehem2 la...en.Nurulazly, Nabilah n Firdaus........sungguh sedap lauk daging kurma...azly siap tambah-tambah lauk lg....eishhh..eiisshhhh....
     Kenduri Nuraisya sungguh menarik ....tepi laut...best.... but so sorry tak boleh nak join party malam tu sbb abg Din kerja.. yang bestnya boleh singgah makan pasembor kat padang kota...kami siap tapau pasembor untuk kak Ina (kak ipar aku) n tok...Char Koteow pun sungguh Maveloesss... happy sgt sebab boleh bawa ayah n mak jalan-jalan...hehehe.....
kat bawah ni nak kongsi skit gambar aku n cousin masa kenduri nuraisya .....sebab tu la aku kata bestnya kenduri..bleh jumpa sepupu-sepupu yag havoq-havoq....hihihi
 
       

1 comments:

Unknown on April 13, 2015 at 11:18 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

 

aZlyNaDya Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei